امدادرسانی به ۱۲۳۹ تن در حوادث جوی ۶ استان کشور
12 دی 1400 - 9:13
شناسه : 16876
0

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲۳۹ نفر در حوادث جوی ۴۸ ساعت گذشته در کشور خبر داد. مهدی ولیپور در گفت‌وگو با مادوند در تشریح خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در برف و کولاک و آبگرفتگی‌های رخ داده در کشور طی ۴۸ ساعت گذشته اظهارکرد:‌ طی دو […]

ارسال توسط :
پ
پ

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از امدادرسانی به ۱۲۳۹ نفر در حوادث جوی ۴۸ ساعت گذشته در کشور خبر داد.

مهدی ولیپور در گفت‌وگو با مادوند در تشریح خدمات امداد و نجات جمعیت هلال احمر در برف و کولاک و آبگرفتگی‌های رخ داده در کشور طی ۴۸ ساعت گذشته اظهارکرد:‌ طی دو روز اخیر ۱۱ استان خوزستان، بوشهر، هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس، کهگیلویه و بویراحمد ، خراسان جنوبی، اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری متاثر از مداخلات جوی و به تبع آن حوادث ناشی از آن بودند که در تمامی این استان‌ها عوامل امدادو نجات در آماده باش قرار داشتند.

وی ادامه داد:‌ از میان این ۱۱ استان‌ عملیات امدادونجات در ۲۰ شهرستان از شش استان بوشهر، فارس، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، سیستان و بلوچستان و خراسان جنوب اجرا شده که درجریان آن به ۱۲۳۹ نفر امدادرسانی شده و ۷۰ نفر نیز اسکان اضطراری داده شدند.

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه این عملیات‌ها در شش شهر، ۱۱ روستا ، دو منطقه عشایری و ۹ محور کوهستانی انجام شده است، گفت:‌ ۶۱ دستگاه خودروی سواری نیز از برف رهاسازی شدند.

به گفته وی، ۱۰۵ تیم شامل ۱۵۳ تن از امدادگران جمعیت هلال احمر در این عملیات‌ها مشارکت داشتند.

انتهای پیام

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋