امدادرسانی به بیش از ۷۴۰۰ نفر در حوادث هفته گذشته/نجات جان ۴۹۸ تن از سوی هلال احمر
08 بهمن 1402 - 2:33
شناسه : 283759
0

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۷۴۰۰ نفر در حوادث هفته گذشته خبر داد. به گزارش مادوند، صادق محمودی با اشاره به اقدامات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته، گفت: امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر از تاریخ ۳۰ دی ماه تا صبح […]

ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از امدادرسانی به بیش از ۷۴۰۰ نفر در حوادث هفته گذشته خبر داد.

به گزارش مادوند، صادق محمودی با اشاره به اقدامات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر در یک هفته گذشته، گفت: امدادگران سازمان امداد و نجات هلال احمر از تاریخ ۳۰ دی ماه تا صبح امروز در انجام ۷۵۰ ماموریت امدادی در سراسر کشور حضور داشتند و در جریان این ماموریت‌ها به ۷۴۴۴ فرد حادثه‌دیده امدادرسانی کرده‌اند.

وی ادامه داد:‌ امدادگران همچنین در یک هفته گذشته جان ۴۹۸ نفر را در حوادث مختلف جاده‌ای، طبیعی و … نجات داده و ۳۵۲ نفر از مصدومان حوادث را به مراکز درمانی انتقال داده‌اند.  

رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با بیان اینکه ۳۱۵ نفر از مصدومان و مجروحان ناشی از حوادث، خدمات درمان را به شکل سرپایی دریافت کردند، گفت: در این مدت امدادگران با استفاده از تجهیزات مخصوص نسبت به رهاسازی مصدومان از داخل ۷۲ خودرو و نجات ۱۲۶ مصدوم حوادث ترافیکی نیز اقدام کردند.

به گفته محمودی طرح زمستانی هلال احمر در جاده‌های کشور همچنان ادامه دارد و در این مدت تمامی پایگاه‌های امداد و نجات در آماده‌باش کامل قرار دارند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋