به توصیه‌های «بکت» گوش کرده‌ایم
02 تیر 1403 - 1:33
شناسه : 301116
0

نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی امیرحسین جوانی دور جدید اجراهای خود را در کاخ هنر روی صحنه می‌برد و کارگردان آن می‌گوید که در اجرای این اثر به توصیه‌های «بکت» ـ نویسنده نمایشنامه ـ گوش کرده است. جوانی با ابراز خوشنودی از استقبال تماشاگران از این اثر نمایشی به مادوند گفت: خوشبختانه نمایش ما […]

ارسال توسط :
پ
پ

نمایش «در انتظار گودو» به کارگردانی امیرحسین جوانی دور جدید اجراهای خود را در کاخ هنر روی صحنه می‌برد و کارگردان آن می‌گوید که در اجرای این اثر به توصیه‌های «بکت» ـ نویسنده نمایشنامه ـ گوش کرده است.

جوانی با ابراز خوشنودی از استقبال تماشاگران از این اثر نمایشی به مادوند گفت: خوشبختانه نمایش ما با استقبال تماشاگران رو به رو شده و نکته جالب‌تر اینکه بیشتر تماشاگران ما از میان عموم مردم و اقشار گوناگون هستند.

او یادآوری کرد: دور اول اجراهای ما در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه رفت و به فاصله چند سال، حالا با عوامل جدید دور دوم اجراهای خود را در تماشاخانه هیلاج اجرا کردیم که خوشبختانه مورد استقبال قرار گرفت و مقرر شد دور بعدی را هم روی صحنه ببرم.

جوانی از ادامه اجرای این نمایش در کاخ هنر خبر داد و افزود: از اوایل تیر ماه اجراهای محدودی در این سالن خواهیم داشت که در صورت ادامه استقبال، شاید برای اجرا در مقاطع دیگر نیز برنامه‌ریزی کنیم.

او درباره رویکرد اجرایی خود برای روی صحنه بردن نمایشنامه «در انتظار گودو» نوشته ساموئل بکت که یکی از متون مهم ادبیات نمایشی جهان است، توضیح داد: دوست دارم سراغ الگوهای کلاسیک بروم ولی با مضامین مدرن و با همین نگاه، رویکردمان به متن اصلی «بکت» وفادارانه است و به توصیه‌های او گوش کرده‌ایم.

گروه اجرایی این نمایش به شرح زیر هستند:

تهیه‌کننده: سجاد افشاریان، مشاور پروژه: سیامک صفری، بازیگران: سعید احمدی، شاهو رستمی، عزالدین توفیق، محمدحسین قاسمی و مسیحا ذبیهی.

دور اول اجرای این نمیاش در سال جاری از ۸ خرداد روی صحنه رفته و اجرای آن تا ۱ تیر ادامه دارد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋