ایران را باید شایستگان و اقوام مختلف بسازند نه تنها یک گروه و جناح خاص
02 تیر 1403 - 12:29
شناسه : 301165
0

مادوند/کردستان کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با تاکید بر اینکه همه اقوام در ایر ان جایگاه خاص خود را دارند، گفت: ایران را باید شایستگان و اقوام مختلف بسازند نه تنها یک گروه و جناح خاص. مسعود پزشکیان امروز شنبه(۲ تیرماه) در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورت پیروزی به طور […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/کردستان کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، با تاکید بر اینکه همه اقوام در ایر ان جایگاه خاص خود را دارند، گفت: ایران را باید شایستگان و اقوام مختلف بسازند نه تنها یک گروه و جناح خاص.

مسعود پزشکیان امروز شنبه(۲ تیرماه) در فرودگاه سنندج در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در صورت پیروزی به طور قطع وضعیتی که در کردستان و مناطق محروم به وجود آمده است را درست خواهیم کرد.

وی افزود: کردها و سایر اقوام ایرانی باید بر اساس شایستگی جایگاه خود را در کشور داشته باشند چرا که ایران را اقشار مختلف مردم و اقوام و شایستگان می توانند درست کنند نه فقط یک گروه و جناح خاص.

کاندیدای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بیان کرد: این وضعیت اگر از بین برود می‌توانیم یک وفاق ملی ایجاد و برای ایران و عزت ایران به جایگاهی برسیم که قدرت رقابت در منطقه را داشته باشیم، به جای اینکه جوانان ما آرزو کنند از این آب و خاک بروند دیگران آرزوی زندگی در ایران را داشته باشند.

به گزارش مادوند، پزشکیان در سفر تبلیغاتی خود به استان کردستان بعد از ورود از طریق فرودگاه سنندج عازم بهشت محمدی سنندج شد. 

وی در بهشت محمدی سنندج افزون بر گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، بر سر مزار  مهندس ‌بهاالدین ادب‌ نماینده اسبق و محبوب مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی حاضر شد. 

این کاندیدای ریاست جمهوری، تا دقایقی دیگر با حضور در پارک سپیدار سنندج سخنرانی خود میان مردم کردستان را آغاز می کند.

 ادامه دارد…

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋