عملیات بازگشت ‌حجاج‌ خوزستانی تا فردا ادامه دارد
04 تیر 1403 - 12:31
شناسه : 301611
0

مادوند/خوزستان مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: عملیات بازگشت حجاج خوزستانی از سرزمین وحی به استان تا فردا ادامه دارد و این عملیات به پایان می‌رسد. مهدی رزاز در گفت و گو با مادوند اظهار کرد: نخستین کاروان حجاج خوزستانی در ساعت ۸ صبح روز یکم تیرماه توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدا سرزمین […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/خوزستان مدیر کل فرودگاه‌های خوزستان گفت: عملیات بازگشت حجاج خوزستانی از سرزمین وحی به استان تا فردا ادامه دارد و این عملیات به پایان می‌رسد.

مهدی رزاز در گفت و گو با مادوند اظهار کرد: نخستین کاروان حجاج خوزستانی در ساعت ۸ صبح روز یکم تیرماه توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از مبدا سرزمین وحی وارد فرودگاه سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز شد.

وی افزود: عملیات بازگشت ۳ هزار و ۶۱۶ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه اهواز به استان از روز یکم تیرماه در حال انجام است و تا فردا ادامه دارد.

رزاز با بیان اینکه این حجاج در قالب ۱۵ پرواز و ۲۵ کاروان توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران وارد خوزستان شده‌اند، گفت: پرواز حجاج از فرودگاه اهواز از ۲۸ اردیبهشت ماه امسال آغاز شد و تا دوم خردادماه ادامه داشت و سه هزار و ۶۳۰ نفر از فرودگاه بین‌المللی اهواز به مدینه منوره اعزام شدند و مناسک حج را به جا آوردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋