راهیان نور باید به یک گفتمان تبدیل شود
07 تیر 1403 - 1:34
شناسه : 301909
0

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز (چهارشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «روح‌الله محمدحسین‌زاده» دبیر این ستاد، «جواد رمضان‌نژاد» رئیس بسیج صدا و سیما، «عباس اوتادی» مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور و جمعی از مدیران و معاونان این ستاد در سالن همایش‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد. به گزارش […]

ارسال توسط :
پ
پ

نشست قرارگاه رسانه‌ای ستاد مرکزی راهیان نور کشور امروز (چهارشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «روح‌الله محمدحسین‌زاده» دبیر این ستاد، «جواد رمضان‌نژاد» رئیس بسیج صدا و سیما، «عباس اوتادی» مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور و جمعی از مدیران و معاونان این ستاد در سالن همایش‌های ستاد مرکزی راهیان نور کشور برگزار شد.

به گزارش مادوند، در این نشست، سرهنگ پاسدار «محمدحسین‌زاده»  بر ضرورت فعالیت گسترده رسانه‌ای اعم از فیلم و تصویر و خبر جهت پوشش راهیان نور و ارتقاء کیفی این رویداد فرهنگی تاکید کرد.

«عباس اوتادی» مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور کشور در این نشست با تقدیر از رسانه‌های کشور برای پوشش رسانه‌ای راهیان نور، به ارائه آماری از تولیدات این مرکز در انعکاس برنامه‌های راهیان نور پرداخت.

وی در این گزارش خود به پخش بیش از ۸۰ برنامه زنده گفت‌وگومحور در جنوب، پخش بیش از ۱۰ برنامه زنده در منطقه بازی‌دراز، انتشار نزدیک به ۸۰۰ خبر در خبرگزاری‌ها پیرامون راهیان نور جنوب، انتشار حدود ۱۵۰ خبر درباره راهیان نور در منطقه بازی‌دراز و بازدید بیش از ۱.۵ میلیون نفر از سایت ستاد مرکزی راهیان نور کشور اشاره کرد.

در ادامه، نشست معاونان و مدیران ستاد مرکزی راهیان نور کشور و خبرنگاران حاضر در برنامه به ارائه دیدگاه‌ها، انتقادات و پیشنهادات خود پرداختند.

در ادامه، سرهنگ پاسدار روح الله محمددحسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور خاطر نشان کرد: در حوزه رسانه بالاترین مرجع تصمیم گیری در راهیان نور قرارگاه رسانه‌ای راهیان نور است و هر مصوبه‌ای که این قرارگاه داشته باشد برای تمامی اجزای راهیان نور واجب الاجرا است.
وی افزود: در راهیان نور جنوب سال گذشته بیش از سیصد خادم رسانه‌ای بصورت مستمر فعالیت تخصصی داشتند.
سرهنگ حسین زاده اظهار کرد : مدنظر است تلویزیون اینترنتی راهیان نور در راهیان نور غرب و شمال غرب پایه گذاری شود.
در ادامه، رئیس بسیج رسانه ملی درباره حمایت صدا و سیما از راهیان نور گفت: بیشترین حمایت و پای کار آمدن سازمان صدا و سیما در فعالیت‌های فرهنگی در حوزه راهیان نور انجام می‌شود و صدا و سیما و بسیج رسانه ملی با تمام ظرفیت‌های خود پای کار این عملیات فرهنگی بزرگ می‌آیند.
در پایان، دکتر نجفی رئیس ستاد رسانه‌ای شورای عالی فضای مجازی درباره راهیان نور گفت: برند راهیان نور قداست دارد. باید آنقدری در این فضا در راه برندسازی درست راهیان نور قدم برداریم تا راهیان نور را تبدیل به یک گفتمان بکنیم.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋