متقاضیان اخبار و اطلاعات نهضت ملی مسکن را از مراجع رسمی دنبال کنند
13 مرداد 1403 - 12:30
شناسه : 306732
0

مادوند/خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن اخبار و اطلاعات رسمی در خصوص این طرح را از مراجع رسمی دنبال کنند. میثم آذرسا در گفت و گو با مادوند با بیان اینکه حداقل آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن واریز ۴۰ میلیون‌ تومان به حساب مسدودی است، […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/خوزستان معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: متقاضیان نهضت ملی مسکن اخبار و اطلاعات رسمی در خصوص این طرح را از مراجع رسمی دنبال کنند.

میثم آذرسا در گفت و گو با مادوند با بیان اینکه حداقل آورده متقاضیان نهضت ملی مسکن واریز ۴۰ میلیون‌ تومان به حساب مسدودی است، اظهار کرد: متقاضیان به دوصورت انبوه‌ساز و گروه ساخت جهت تعریف پروژه و بر اساس فرآیندهای اعلامی وزارت راه و شهرسازی در بانک حساب مسدودی افتتاح می‌کنند.

وی افزود: پس از افتتاح حساب مسدودی به صورت خودکار توسط سامانه وزارت راه و شهرسازی برای متقاضیان یک حساب در بانک افتتاح می‌شود. 

آذرسا ادامه داد: متقاضیان در صورتی که پس از افتتاح حساب مسدودی ظرف مدت یک ماه ۴۰ میلیون اول را واریز نکنند، به صورت خودکار توسط سامانه رد درخواست می‌شوند و از صف متقاضیان واقعی واجد شرایط نهضت ملی مسکن خارج می‌شوند. 

 معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: متقاضیان نهضت ملی مسکن اخبار و اطلاعات پروژه‌ها را صرفا از مراجع رسمی و قانونی و از طریق اداره کل راه و شهرسازی و وزارتخانه که به آن‌ها اعلام می‌شود، دنبال کنند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋