افزایش تدریجی نرخ بهره بین بانکی
17 شهریور 1403 - 12:29
شناسه : 310927
0

براساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته دوم شهریور ماه به ۲۳.۷۱ درصد رسید. به گزارش مادوند، داده‌های بانک مرکزی از آخرین آمار نرخ سود بین بانکی در پایان هفته دوم شهریور ماه سال جاری، حاکی از افزایش ۰.۰۱ درصدی در چهارشنبه، ۱۴ شریورماه است. براساس این آمار، نرخ بهره بین بانکی […]

ارسال توسط :
پ
پ

براساس آمار بانک مرکزی، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته دوم شهریور ماه به ۲۳.۷۱ درصد رسید.

به گزارش مادوند، داده‌های بانک مرکزی از آخرین آمار نرخ سود بین بانکی در پایان هفته دوم شهریور ماه سال جاری، حاکی از افزایش ۰.۰۱ درصدی در چهارشنبه، ۱۴ شریورماه است.

براساس این آمار، نرخ بهره بین بانکی در پایان هفته اول شهریور ماه (هفته قبل) به ۲۳.۷ درصد رسیده بود که در قیاس با آمار نرخ بهر بین بانکی در هفته قبل از آن (۳۱ مردادماه) که به محدوده ۲۳.۶۹ درصد رسیده بود، ۰.۰۱ درصد افزایش داشته است و بالاترین سطح از نرخ بهره بین بانکی در سال جاری در پایان هفته گذشته ثبت شده است.

افزایش تدریجی نرخ بهره بین بانکی

گفتنی است؛ نرخ بهره بین بانکی از تاریخ سوم مرداد ماه به ۲۳.۶۸ رسید و در هفته‌های پس از آن و تا امروز یک روند تدریجی صعودی را طی کرده است و به ترتیب در نرخ‌های ۲۳.۵۷ درصد، ۲۳.۵۹ درصد، ۲۳.۶۱ درصد و ۲۳.۶۹ درصد، ۲۳.۷۰ و ۲۳.۷۱ درصد رسیده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋