لایروبی انهار آبادان سرعت بگیرد
03 مهر 1403 - 11:30
شناسه : 313159
0

مادوند/خوزستان نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی تسریع در لایروبی انهار آبادان را خواستار شد. سید محمد مولوی در گفت و گو با مادوند با اشاره به دیدار خود با غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی و اهمیت لایروبی انهار در توسعه کشاورزی محلی، اظهار کرد: لایروبی انهار اقدامی […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/خوزستان نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با وزیر جهاد کشاورزی تسریع در لایروبی انهار آبادان را خواستار شد.

سید محمد مولوی در گفت و گو با مادوند با اشاره به دیدار خود با غلامرضا نوری قزلجه وزیر جهاد کشاورزی و اهمیت لایروبی انهار در توسعه کشاورزی محلی، اظهار کرد: لایروبی انهار اقدامی مهم است ‌که با هدف نوسازی و بهسازی انهار سنتی و افزایش عرض نهرها که افزایش دبی آب آبیاری و بهبود کارایی آبرسانی در منطقه را درپی خواهد داشت انجام می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت تامین اعتبار و تسریع در لایروبی انهار، افزود: شهرستان آبادان دارای ۸۵۰ کیلومتر انهار سنتی است که در بخش‌های صیادی و کشاورزی نقش اساسی ایفا می‌کنند.

مولوی ادامه داد: با توجه به تاکید سنجه‌های عملکردی قانون برنامه هفتم پیشرفت (توسعه و ایجاد شبکه‌های آبیاری، زهکشی و احیا و مرمت و بازسازی و لایروبی) و همچنین ضرورت انجام لایروبی مستمر این انهار، از وزیر جهاد کشاورزی درخواست کردم نسبت به تامین اعتبار لازم برای لایروبی حداقل ۳۰ درصد از انهار اقدام شود.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋