تجربه استندآپ‌کمدینی که در تلویزیون مجری شده است
30 مهر 1403 - 0:36
شناسه : 316594
0

مجری برنامه «خوش نمک» که اولین حضور خود در تلویزیون به عنوان مجری را تجربه می‌کند و استنداپ‌کمدین بوده، از نحوه‌ ورود به عرصه مجری‌گری‌ در تلویزیون گفت. به گزارش ایسنا، علی زرگر، مجری برنامه «خوش‌نمک» که در فصل‌های اول ‌و دوم جزو اعضای تیم محتوایی این برنامه بود و در فصل سوم اجرای برنامه […]

ارسال توسط :
پ
پ

مجری برنامه «خوش نمک» که اولین حضور خود در تلویزیون به عنوان مجری را تجربه می‌کند و استنداپ‌کمدین بوده، از نحوه‌ ورود به عرصه مجری‌گری‌ در تلویزیون گفت.

به گزارش ایسنا، علی زرگر، مجری برنامه «خوش‌نمک» که در فصل‌های اول ‌و دوم جزو اعضای تیم محتوایی این برنامه بود و در فصل سوم اجرای برنامه «خوش نمک» را به عهده دارد، در این زمینه گفت: من از فصل اول در حوزه محتوای برنامه خوش نمک فعالیت داشتم و یکی از گزینه‌های اجرا بودم. بعد از دو فصل، تیم محتوا و تیم تهیه تولید تصمیم گرفت مجری کسی باشد که کاملا به موضوع احاطه دارد. به همین علت اجرای برنامه «خوش نمک» به من پیشنهاد شد و علی فریادی هم به ما اضافه شد.

این استندآپ کمدین با اشاره به استفاده‌ از بداهه گویی حین اجرای برنامه گفت: همه افرادی که کار کمدی می‌کنند سعی دارند اگر محتوایی به آنها داده می‌شود آن محتوا را از فیلتر خود عبور دهند. قطعا زحماتی که تیم محتوا و کارگردانی می‌کشند بسیار برای اجرا کمک کننده  و خیلی راهبردی است که از مسیر خارج نشونم ولی قطعا بداهه و خلاقیت بسیار کمک کننده است. من در بسیاری از موقعیت‌ها با اجازه‌ای که از گروه کارگردانی داشتم خلاقیت و بداهه خودم را در جهت بهتر شدن برنامه و بانمک شدن آن دخالت داده‌ام؛ چون یکسری موقعیت‌ها در لحظه ایجاد می‌شود؛ به همین دلیل سعی می‌کنم از فضای بداهه و خلاقیت بیشتر استفاده کنم که اتفاق جذاب‌تری رقم بزنیم.

وی با اشاره به تغییرات فصل جدید برنامه «خوش نمک» در زمینه شرکت‌کنندگان‌ افزود: این فصل دستخوش تغییراتی بود؛ ما در هر قسمت با هدف خاصی و موضوعی جلو می‌رویم همچین در فصل جدید سعی کردیم بهترین شرکت‌کنندگان سه فصل اخیر را به علاوه فعالان‌ حوزه کمدی در بستر سینما، تئاتر، تلویزیون، استندآپ کمدی و تقلید صدا دعوت کنیم که در قالب یک‌ شو؛ لحظات شاد و کمدی را برای خانواده‌ها به ارقام می‌آورند.

تجربه یک استنداپ‌کمدین که در تلویزیون مجری شده است

مجری این برنامه افزود: در حقیقت شرکت‌کننده نداشتیم بلکه مهمان‌هایی داشتیم که خودشان در این حوزه فعالیت می‌کنند. برخی مهمان‌ها هم کمدین‌های فعال در فضای مجازی بودند که در مجموع استقبال خوبی از برنامه شد.

زرگر در پاسخ به این سوال که حضور افراد مجازی در تلویزیون فرصت است یا تهدید؟ گفت: خیلی از افراد در حوزه فضای مجازی فعالیت می‌کنند و در بستر مجازی دیده می‌شوند و طرفدار دارند. ما سعی کردیم در این فصل از حضورشان استفاده‌ کنیم. بسیاری از فعالان مجازی در حوزه درستی فعالیت می‌کنند و در شان خانواده‌ها و به دور از بی‌ادبی تولید محتوا می‌کنند. بسیاری از آنها افراد منظم و حرفه‌ایی هستند و بنظر من حضور این افراد اتفاق مثبتی در تلویزیون است.

وی در ادامه درباره هدف ساخت این برنامه تلویزیونی گفت: در تیم تولید محتوای برنامه «خوش نمک» همیشه سعی کردیم حرفی برای گفتن داشته باشیم. از لودگی و کمدی بد و تمسخر دوری کنیم و سعی کردیم به یک معضل اجتماعی بپردازیم و محتوای تولید شده مناسب خانواده باشد و فکر می‌کنم به چیزی که هدفش را داشتیم رسیدیم.

زرگر همچنین افزود: اساسا دلیل ساختن «خوش نمک» این است که در یک فضای درست بتوانیم کمدی را ارائه دهیم و از شوخی‌های سخیف دوری کردیم.

وی درباره اجرای مشترک «خوش نمک» گفت: سال‌هاست با علی فریادی دوست هستم و خیلی هماهنگ هستیم. بسیار حرفه‌ای است و افتخار می‌کنم که در کنارش اجرا می‌کنم.

علی زرگر استند آپ کمدین و مجری برنامه «خوش نمک» در پایان گفت: از آقای کربلایی‌زاده و احسان علیخانی تشکر می‌کنم. حضور آنها در فضای کاری من بسیار  به رشد حرفه‌ای‌ام کمک کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋