پرچم‌های ناتو به نشانه همدردی با ترکیه به حالت نیمه افراشته درآمدند
19 بهمن 1401 - 22:36
شناسه : 183728
0

پرچم‌های کشورهای عضو ناتو در مقر این ائتلاف در بروکسل به نشانه همدردی با آنکارا به دنبال حادثه زلزله سهمگین روز دوشنبه در جنوب ترکیه، به حالت نیمه افراشته درآمدند. به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ناتو در توییتی با انتشار تصویری از پرچم‌های نیمه افراشته کشورهای عضو این ائتلاف در بروکسل اعلام […]

ارسال توسط :
پ
پ

پرچم‌های کشورهای عضو ناتو در مقر این ائتلاف در بروکسل به نشانه همدردی با آنکارا به دنبال حادثه زلزله سهمگین روز دوشنبه در جنوب ترکیه، به حالت نیمه افراشته درآمدند.

به گزارش مادوند، به نقل از خبرگزاری آناتولی، ناتو در توییتی با انتشار تصویری از پرچم‌های نیمه افراشته کشورهای عضو این ائتلاف در بروکسل اعلام کرد: تمامی پرچم‌ها در مقر ناتو به نشانه همبستگی و همدردی‌مان با ترکیه به حالت نیمه افراشته درآمدند.

ناتو در بیانیه‌ای اعلام کرد، متحدان و شرکا انواع مختلف کمک‌ها را فراهم می‌کنند که شامل تیم‌های امداد و نجات به همراه سگ‌های زنده‌یاب و همچنین کارشناسان لرزه‌نگاری می‌شود.

اوآنا لانگسکو، سخنگوی ناتو گفت: در این دوران وحشتناک، ما در کنار متحدمان ترکیه و تمامی زلزله‌زدگان ایستاده‌ایم و متحدان ناتو آماده‌اند تا در صورت لزوم کمک‌های بیشتری ارائه کنند.

وی افزود: این پرچم‌ها تا غروب چهارشنبه به احترام قربانیان و به نشانه همبستگی و همدردی با ترکیه در حالت نیمه افراشته باقی خواهند ماند.

ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو روز دوشنبه ضمن ابراز همبستگی و همدردی با ترکیه گفت، متحدان ناتو در حال بسیج کمک‌ها هستند.

فرماندهی نیروی زمینی ناتو نیز همدردی خود را با قربانیان این حادثه زلزله ابراز کرد.

براساس تازه ترین آمار، پس از دو زلزله قوی که جنوب ترکیه را لرزاند، بیش از ۴۵۰۰ تن در ۱۰ استان این کشور کشته و بیش از ۲۶ هزار و ۷۰۰ تن دیگر زخمی شدند. تاکنون بیش از ۸۰۰۰ تن از زیر آوار نجات پیدا کرده‌اند.

به دنبال این زلزله شدید و پس لرزه‌های قوی‌اش، ترکیه عزای عمومی هفت روزه اعلام کرد.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋