امدادرسانی و رهاسازی ۲۳ حادثه دیده در شبانه روز گذشته
19 دی 1400 - 9:13
شناسه : 19777
0

عکس تزیینی است مادوند/کرمان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدارسانی و رهاسازی ۲۳ نفر در شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.  به گزارش مادوند به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان محمد امیرخانی با اعلام این خبر افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان در شبانه […]

ارسال توسط :
پ
پ
امدادرسانی و رهاسازی 23 حادثه دیده در شبانه روز گذشته
عکس تزیینی است

مادوند/کرمان معاون امدادونجات جمعیت هلال احمر استان کرمان از امدارسانی و رهاسازی ۲۳ نفر در شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی استان خبر داد. 

به گزارش مادوند به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان کرمان محمد امیرخانی با اعلام این خبر افزود: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان کرمان در شبانه روز گذشته ۱۴ مصدوم امدادرسانی و ۹ فوتی را در محورهای مواصلاتی استان رهاسازی کردند. 
امیرخانی با اشاره به تصادف زنجیره‌ای ۳ دستگاه خودرو و ۲ موتورسیکلت در محور مواصلاتی منوجان افزود: در این حادثه ۳ نفر مصدوم و ۷ نفر فوت کردند. 
وی با اشاره به رهاسازی ۷ فوتی توسط امدادگران پایگاه امدادونجات منوجان خاطرنشان کرد: این عملیات امدادی در ساعت ۲۱:۲۶ شامگاه جمعه ۱۶ دیماه آغاز و در ساعت ۲۳:۲۴ دقیقه به پایان رسید. 
وی تصریح کرد: همچنین در حادثه واژگونی پژو ۴۰۵ در محور جیرفت – راین ۲ نفر فوت کردند که توسط امدادگران پایگاه امدادونجات جاده ای سربیژن رهاسازی شدند. 
وی در ادامه با اشاره به مفقود شدن ۳ نفر در کویرلوت شهداد در شامگاه شنبه ۱۸ دیماه جاری افزود: یک تیم امدادونجات از پایگاه نهبندان در ساعت ۱:۳۰ بامداد به محل حادثه اعزام و پس از پیدا کردن مختصات جغرافیایی حادثه دیدگان بالاخره در ساعت ۳:۱۵ دقیقه بامداد مفقودین به مسیر اصلی جاده هدایت شدند. 
امیرخانی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته ۱۱نفر در محورهای مواصلاتی استان در برف و کولاک دچار حادثه شدند که امدادگران جمعیت هلال احمر به آنان امدادرسانی کردند.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋