در نظر گرفتن دو شعبه اخذ رای عشایری در شهرستان بجنورد
24 خرداد 1403 - 12:28
شناسه : 299983
0

مادوند/خراسان شمالی فرماندار بجنورد از در نظر گرفتن دو شعبه اخذ رای عشایری برای جمع آوری عشایر خراسان شمالی که هم اکنون این افراد در این شهرستان مستقر هستتد، خبر داد. باقرپور در گفت و گو با مادوند با اشاره به اینکه برای چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بجنورد ۳۳۰ شعبه اخذ […]

ارسال توسط :
پ
پ

مادوند/خراسان شمالی فرماندار بجنورد از در نظر گرفتن دو شعبه اخذ رای عشایری برای جمع آوری عشایر خراسان شمالی که هم اکنون این افراد در این شهرستان مستقر هستتد، خبر داد.

باقرپور در گفت و گو با مادوند با اشاره به اینکه برای چهاردهمین دور از انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان بجنورد ۳۳۰ شعبه اخذ رای برپا می شود، اظهار کرد: از این تعداد ۲۰۷ شعبه شهری و مابقی روستایی هستند.

وی افزود: پنج شعبه اخذ رای سیار در شهر بجنورد در روز انتخابات وجود خواهد داشت.

باقرپور با بیان اینکه در دوره های گذشته در دو تفرجگاه بش قارداش و باباامان بجنورد شعبه‌های اخذ رای سیار وجود داشت، ادامه داد: در این دور از انتخابات این شعبه ها ثابت شده‌اند و دو شعبه ثابت اخذ رای در این دو مکان برپا می شود.

وی بیان کرد: همچنین یک شعبه سیار اخذ رای ویژه بیماران در منازل نیز در نظر گرفته شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: در انتخابات اسفندماه سال گذشته برای اختصاص فضا برای برپایی ستاد در برخی از نقاط به علت وجود ترافیک شدید محدودیت هایی اتخاذ شده بود که این محدودیت ها برای انتخابات پیش رو برداشته شده است.

وی بیان کرد: در حال حاضر تقاضا برای راه اندازی یکی دو ستاد در هسته مرکزی شهر داده شده است.

فرماندار بجنورد در ارتباط با خودروهای مورد نیاز در روز انتخابات گفت: بخشی از خودروهای مورد نیاز توسط بخش دولتی و بخشی نیز توسط بخش خصوص تامین شده بطوریکه برای تهیه ۱۹۰ دستگاه خودرو با بخش خصوصی قرارداد بسته شده و ۱۷۰ دستگاه نیز از بخش دولتی آماده شده است.
انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋