صعود کسری تجاری آمریکا
15 شهریور 1403 - 12:30
شناسه : 310723
0

بر اساس داده‌های دولتی آمریکا، کسری تجاری ایالات‌متحده در جولای به بزرگترین خود از اواسط سال ۲۰۲۲ افزایش یافت، زیرا واردات سریعتر از صادرات افزایش یافت. به گزارش مادوند، وزارت بازرگانی این کشور اعلام کرد: در مجموع، شکاف تجاری از ۷۳ میلیارد دلار در ژوئن به ۷۸.۸ میلیارد دلار افزایش یافته است. واردات با جهش […]

ارسال توسط :
پ
پ

بر اساس داده‌های دولتی آمریکا، کسری تجاری ایالات‌متحده در جولای به بزرگترین خود از اواسط سال ۲۰۲۲ افزایش یافت، زیرا واردات سریعتر از صادرات افزایش یافت.

به گزارش مادوند، وزارت بازرگانی این کشور اعلام کرد: در مجموع، شکاف تجاری از ۷۳ میلیارد دلار در ژوئن به ۷۸.۸ میلیارد دلار افزایش یافته است.

واردات با جهش ۲.۱ درصدی به ۳۴۵.۴ میلیارد دلار رسید که توسط کالاهای سرمایه‌ای مانند لوازم جانبی کامپیوتر و لوازم صنعتی تقویت شد. در همین حال، صادرات با ۰.۵ درصد افزایش به ۲۶۶.۶ میلیارد دلار رسید.

صادرات نیمه هادی‌ها افزایش یافت اما محموله‌های خودرو و کالاهای مصرفی نیز کاهش یافت. تقاضای مصرف‌کننده ایالات‌متحده در مواجهه با نرخ‌های بهره بالا باقی مانده است.

طبق گزارش رویترز، کاهش نرخ بهره که به طور گسترده در اواخر این ماه پیش بینی می‌شود، می‌تواند رشد بیشتری برای بزرگترین اقتصاد جهان به همراه داشته باشد.

تحلیلگران پیش از این خاطرنشان کردند که صادرات با تضعیف تقاضای جهانی و افزایش ارزش دلار سخت‌تر شده است.

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

کد امنیتی * Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

WeCreativez WhatsApp Support
همکاران ما آماده دریافت نکته نظرات ، پیام و اخبار شما هستند.
با ما در تماس باشید ...👋